Potrošači u tržnim centrima informisani o značenju i značaju Zelene tačke
Ekopak je proveo kampanju putem koje su se potrošači educirali o značenju i značaju Zelene tačke, međunarodno zaštićenog znaka koji se može vidjeti na ambalaži brojnih proizvoda u BiH. Kao dio kampanje, Ekopak je organizovao promocije u tržnim centrima u Banjaluci, Bihaću, Tuzli, Zenici, Sarajevu i Mostaru.
Zabilježeno je veliko interesovanje potrošača, koji su kupovinom proizvoda sa Zelenom tačkom učestvovali u nagradnom izvlačenju za eko cekere, a za najmlađe je pripremljen i interaktivni kutak za igru, crtanje i fotografisanje.
Zelena tačka je međunarodno zaštićeni znak kojim se označava ambalaža proizvoda. Koriste ga društveno odgovorne kompanije koje plaćaju naknade za ambalažu putem ovlaštenog operatera sistema Ekopaka, čime finansiraju sistem odvojenog prikupljanja i reciklaže ambalažnog otpada u našoj zemlji.
U svijetu je znak veoma popularan jer potrošačima šalje poruku da kupovinom proizvoda koji su označeni Zelenom tačkom, direktno učestvuju u reciklaži ambalažnog otpada i zaštiti okoliša. To je poruka ambalažnim kompanijama da stavljaju znak na ambalažu i da na ovaj način svoje proizvode približe kupcima. Zelena tačka je zaštićena u više od 170 zemalja te više od 170.000 kompanija u svijetu koristi ovaj znak, kojim se godišnje označi preko 460 milijardi jedinica ambalažnog otpada.
Potrošači kupovinom proizvoda koji na sebi imaju ovaj znak, kao pojedinci, daju doprinos očuvanju okoliša. Oko 300 miliona građana ima pristup razdvojenom odlaganju ambalažnog otpada koji se finansira od strane članica PRO EUROPE-a, tj. operatera sistema kakav je i Ekopak.